11.06.2010

Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş

Evet şair ne güzel demiş bir sevmek bin defa ölmek demekmiş peki nasıl bunu kanıksıyoruz ki böle bile bile göte sopa sokulurmu hafız sokuyoruz ama kardeşim bundan çokta feci zevk alıyoruz nerden mi biliorum hani herkezin arkaşının başına gelir ya bazı olaylar benimde bi arkadaşın başına geldi
Çocuk görmüş hoşlanmış konuşmuş anlatmış herşey güzelmiş arkadaş olmuş dost olmuş yar olmuş yaren olmuş lakin varmış kızın bi takıntısı eskilerden geçmişten bunu sölemiş bizim salağa bizimkide geçmiş geçmiştir ne önemi varki eyvallah der güler geçedursun bu kız uslu durmaz vay efendim geçmiş te geçmiş geçmiş te geçmiş kıymete binmiş geçmişteki pezemenk lakin sorarsan hep kıymetliymiş pezemenk bizim çocuk yaşananları biliyo anlam veremiyo o kız onla beraber değil olacağıda yok çocuk seviyo yok efendim geçmişteki pezemenk vay efendim geçmişteki pezemenk ya diyo gözünün yağını yediğim etme eyleme gel bi kere istesen sende çok güzel olucak devran yok efendim ben pezemenki seviyom en sonunda çocuk diyoki hadi git onunla mutluysan git bari mutlu ol dertlenirsen gel ben burdayım olay ondan sonra ben seni öle sevemedime dönüyo peki diyo bizim salak peki ama içinde ne fırtınalar kopuyo bir seviyo bin defa ölüyo ama vazgeçiyomu asla sopa götte kafa rahatta
Ya işte böyle gözüm bence şair haklı.

Not : hikayedeki kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür.

Not : noktalama işaretleri yoktur.

Hiç yorum yok: